17 Ocak 2012 Salı

Zaman tüneli




Bugünlerde zaman tüneli diye bir şey çıktı.Zaman tüneli uygulaması facebook tarafından kullanılmaya başlandı.İyi bir facebook kullanıcıysanız bu kelimeyi duymuşsunuz veya uygulamaya
koymuşsunuzdur.Bir çok arkadaşım zaman tünelini denedi ben denemedim.Zaman tüneli uygulamasını
yersiz ve gereksiz gördüm,insanın duvarını yönetiyorlar.Benim profili mi ben seçer veya ben yönetirim.Zaman tüneli uygulamasını sevmediğim gibi ,özgürlüğümün kısıtlanmış olduğunu düşünüyorum.Benim küçük araştırmam sonucu kullananlar bin pişman olmuşlar.Bir hafta deneme süresi
veriliyor ,bu süre dolduğunda zaman tünelinden çıkmadıysanız,artık sizde zaman tüneli yolcusu oldunuz arkadaşlar.Zaman bizim elimizde en azından verilen zamanı biz kullanmayı bilmeliyiz ,başkaları değil.http://zamanyolcusununkarisi.blogspot.com/

Bu blog da zaman zaman bu tür bilgileri sunmaya devam edeceğim dostlar.Yukarıda ki bilgiler güncel bilgi portalından alınmıştır.
www.konyateam.org daha güncel bilgi için adresi ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder