22 Ocak 2012 Pazar

Zaman da yolculuk

Bugün sizlere azcık kendimden söz edeceğim ,daha doğrusu başımdan geçen bir zaman da yolculuk oldu şimdi.Beni isteme gelecekler Türk adetlerine göre olacaktı.Uzak bir yerden geleceklerdi o gün.
Akşam oldu biz misafirlerimizi bekliyoruz,gelmeleri yakındı beni heyecan sarmıştı.Evde kardeşlerim nerde kaldılar kız istemeye gece mi gelecekler diye dalga geçiyorlardı benle.Telefonla bende şaka da olsa içime kut düşürdüler bende aradım.Telefonda ki ses bana çicekçi arıyorum demez mi ,Saatte baktım bu saatte çicekçi bulamazsın dedim ve ben koptum.....
Misafir geldi ,istendim ,kahveler içildi ,söz kesildi.Kız istenirken çiçeklerim olmadan istenmiş oldum.Yorumları sizlere bırakıyorum ....Sabah oldu sözlüm bana ilk iş olarak bir kucak dolusu kırmızı gülle geldi kapıma.O günnü hiç unutmuyorum artık,zaman da ki yolculukta yerini almış durumda...Şimdi ilk sevgililer günümüze girmek üzereyiz bakalım neler olacak.
Mutlu ve hoş kalın şimdilik.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder